دانلود فیلم گشت ارشاد 3 – فیلم گشت 3 با لینک مستقیم لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم گشت ارشاد 3 – فیلم گشت 3 با لینک مستقیم با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم گشت 3 (گشت ارشاد 3) با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

کمدی

حسن و عطا پس از سال ها به ایران بازمی گردند. آنها مجبور می شوند برای امرار معاش در خیابان ها موسیقی بنوازند، پس از مدتی سودا از خوانندگی دست بر نمی دارد تا اینکه تصمیم به انتشار یک آلبوم موسیقی می گیرند. اما آنها در مضیقه مالی قرار دارند و به همین دلیل تصمیم می گیرند به سراغ یک زمیندار بزرگ در لواسان که با نام او بانی مشاهده می کند، بروند و او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می شوند و صاحب زمین بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کند. و تمام هزینه های تولید آلبوم موسیقی خود را تقبل کنند. به این ترتیب ناگهان اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هر سه آنها را دچار مشکلات بزرگی می کند…

ایران
|
فارسی


توضیحات فیلم

دانلود فیلم گشت 3 سعید سهیلی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد 3 با کیفیت های 480P, 720P, 1080P از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان فیلم گشت 3 (گشت ارشاد 3) با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره فیلم گشت ارشاد 3

فیلم گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی و تهیه کنندگی سعید سهیلی ژانر این فیلم کمدی و اکشن است و بازیگران فیلم گشت ارشاد 3 ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میر طاهر مظلومی، نازنین هستند. کیوانی، اسدالله منجزی. ، مبینا رحمتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، امیر مشاباتی، امیر جعفری، علیرضا خواجنی نیا که به زودی پس از اکران فیلم منتشر می شود.


درباره گشت ارشاد

گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی و تهیه کنندگی سعید سهیلی ژانرهای این فیلم کمدی و اکشن و بازیگران گشت ارشاد 3 ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، اسدالله منجزی، مبینا هستند. ، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، امیر محاسباتی، امیر جعفری، علیرضا خواجنیا که به زودی پس از اکران فیلم با لینک های دانلود همراه خواهد شد.

اخبار و توضیحات فیلم گشت ارشاد 3

  • فیلم گشت ارشاد 3 به زودی اکران و در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود

فیلم محبوب گشت ارشاد 3 در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts