دانلود فیلم ملاقات خصوصی ✔️ کامل با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم ملاقات خصوصی ✔️ کامل با لینک مستقیم با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم ملاقات خصوصی با مشاهده پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم برخورد خصوصی با حجم کم و کامل بدون سانسور از سایت رکس آپ

دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی امید شمس با کیفیت های 480P, 720P, 1080P

درباره فیلم جلسه خصوصی

نشست خصوصی فیلمی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان محصول سال 1400 می باشد.این فیلم در ژانر عاشقانه ساخته شده است که از بازیگران فیلم “جلسه خصوصی” می توان به پری ناز ایزدیار، هوتن شکیبا و … اشاره کرد. ریما رامین فر.


درباره جلسه خصوصی

فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و نویسندگی؟ به تهیه کنندگی امیر بنان که ژانر این فیلم اجتماعی خانوادگی است و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی پری ناز ایزدیار و هوتن شکیبا و ریما رامین فر هستند که به زودی پس از اکران فیلم لینک دانلود خواهند داشت.

اخبار و توضیحات فیلم جلسه خصوصی

«اخبار فیلم»:

  • پروانه نمایش فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان صادر شد.
  • پیش بینی می شود «جلسه خصوصی» که یکی از معدود فیلم های باقی مانده با فروش بسیار خوب است، به زودی در سینماهای کشور اکران شود.
  • اکران فیلم نشست خصوصی در سینماهای کشور ادامه دارد. فروش فیلم از مرز 12 میلیارد تومان گذشت.
  • با تماشاگران «جلسه خصوصی» از مرز 670 هزار نفر و فروش این فیلم به 24 میلیون و 500 میلیون تومان، اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

خلاصه داستان فیلم:

  • نشست خصوصی ملودرامی عاشقانه با مشاهده پری ناز ایزدیار، هوتن شکیبا است که اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته رونمایی شد و با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد. این فیلم تا آخرین روز جشنواره در جایگاه اول بهترین فیلم از نگاه تماشاگران قرار داشت اما بدون دلیل و با تصمیم دبیر، جایزه سیمرغ مردمی جشنواره حذف شد.

بازیگران سینما:

  • پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، نادر فلاح، پیام احمدی نیا، سیاوش چراغی پور، شیرین آقا کاشی، حسین پارسایی، ایمان شمس، رویا تیموریان.

بازیگران فیلم عبارتند از:

  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده. خلاصه داستان: پروانه، دختر جوانی که در یک مغازه کار می کند، درگیر یک رابطه عاشقانه عجیب با فرهاد می شود که زندگی او و فرهاد را تحت تاثیر قرار می دهد. همین طور زمان در زندان آرام می گذرد اما وقتی عاشق باشی اصلا نمی گذرد. . .

تریلر فیلم:


4/5 – (27 امتیاز)

اجتماعی خانوادگی

«ملاقات خصوصی» اولین فیلم امید شمس است. شمس پیش از این در عرصه فیلم کوتاه فعال بوده و آثارش در جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته است.

1400
|
ایران
|
فارسی

گالری عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts