دانلود فیلم صحنه زنی با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم صحنه زنی با لینک مستقیم با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود فیلم به کارگردانی علیرضا صمدی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی سهان زنی با کیفیت های 480P, 720P, 1080P از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان صحنه فیلم با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره صحنه سازی فیلم

فیلم روی صحنه به کارگردانی علیرضا صمدی و نویسندگی؟ و به تهیه کنندگی مجید رضا بالا، ژانرهای این فیلم اجتماعی خانوادگی است و بازیگران فیلم روی صحنه رفته مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی. با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی پور که به زودی پس از اکران فیلم برای دانلود قرار می گیرد.


در مورد چپ راست

فیلمی به کارگردانی علیرضا صمدی و نویسندگی؟ به تهیه کنندگی مجید رضا بالا که ژانر این فیلم اجتماعی خانوادگی است و بازیگران این فیلم را مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی تشکیل می دهند. حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی پور که اندکی پس از اکران فیلم اکران می شود. لینک های دانلود قرار خواهد گرفت

اخبار و توضیحات صحنه پردازی فیلم

  • فیلم صحنه دار به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و لینک های دانلود قرار می گیرد

اجتماعی خانوادگی

صمدی که پیش از این فیلم سینمایی «بی نامی» را ساخته بود، بار دیگر فیلمنامه ای اجتماعی را انتخاب کرده که البته فضایی متفاوت نسبت به کارهای قبلی اش دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده، در صورت مساعد بودن شرایط این اثر، قرار است تا در جشنواره های داخلی نمایش داده شود و یک خارجی نیز حضور داشته باشد.

1400
|
ایران
|
فارسی

گالری عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts