دانلود فیلم زیر پوست شهر رایگان ✔️ کامل با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم زیر پوست شهر رایگان ✔️ کامل با لینک مستقیم با کیفیت 480p و دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم زیر پوست شهر از وبسایت تلویزیون غربی

اجتماعی

طوبی زن کارگری که بر خلاف نظر شوهرش محمود و پسر بزرگش عباس زندگی فقیرانه ای دارد، دوست دارد در یک خانه محقر زندگی کند. پسر کوچک ترش علی که در بحبوحه انتخابات مجلس ششم به مادرش سوادآموزی می دهد، به مسائل سیاسی کشورش علاقه مند است و در فعالیت های انتخاباتی شرکت می کند و هر از چند گاهی به کلانتری کشیده می شود.

2023
|
ایران
|
فارسی


توضیحات فیلم

دانلود فیلم زیر پوست شهر با لینک مستقیم کامل

دانلود رایگان فیلم زیر پوست شهر از وبسایت تلویزیون غربی

دانلود فیلم ایرانی زیر پوست شهر با حجم کم بدون سانسور با کیفیت 4K و 480P، 720P، 1080P

در مورد فیلم زیر پوست شهر

فیلم زیر پوست شهر به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و نویسندگی رخشان بنی اعتماد است. این فیلم در ژانر اجتماعی و محصول کشور ایران است و بازیگران فیلم گلاب آدینا، محمدرضا فروتن، باران کوثری، ابراهیم شیبانی، محسن قاضی مرادی، حمیرا رازی، مهراوه شریفی نیا، مریم بوبانی، علی اویوند، نازنین فراهانی هستند. ، نازنین جواهری. ، مهرداد فلاحتگر، وحید رزاقی، احمد یاوری شاد و … که به زودی پس از اکران فیلم برای دانلود قرار می گیرد.


بازیگران سینما:

  • گلاب آدینا، محمدرضا فروتن، باران کوثری، ابراهیم شیبانی، محسن قاضی مرادی، حمیرا رازی، مهرآوه شریفی نیا، مریم بوبانی، علی اوسیوند، نازنین فراهانی، نازنین جواهری، مهرداد فلاحتگر، وحید رزاقی، احمد یاوری شاد.

داستان فیلم، خط کوتاه:

  • طوبی زن کارگری که بر خلاف نظر شوهرش محمود و پسر بزرگش عباس زندگی فقیرانه ای دارد، دوست دارد در یک خانه محقر زندگی کند. پسر کوچک ترش علی که در بحبوحه انتخابات مجلس ششم به مادرش سوادآموزی می دهد، به مسائل سیاسی کشورش علاقه مند است و در فعالیت های انتخاباتی شرکت می کند و هر از چند گاهی به کلانتری کشیده می شود.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts