دانلود فیلم زیر نور کم با لینک مستقیم لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم زیر نور کم با لینک مستقیم با کیفیت BluRay و دانلود رایگان

دانلود فیلم زیر نور کم محمد پرویزی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی زیر نور کم با کیفیت های 480P, 720P, 1080P از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان فیلم زیر نور کم با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره فیلم در نور کم

زیر نور کم به کارگردانی محمد پرویزی و نویسندگی ? و به تهیه کنندگی احسان رسول اف، ژانر این فیلم اجتماعی و خانوادگی است و بازیگران فیلم در نور کم لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله هستند. کمانی و نیلوفر شهیدی که به زودی پس از اکران فیلم برای دانلود قرار می گیرد


درباره تحت نور کم

فیلمی زیر نور کم به کارگردانی محمد پرویزی و نویسندگی؟ ژانرهای این فیلم اجتماعی به تهیه کنندگی احسان رسول اف، خانوادگی است و بازیگران فیلم زیر نور کم لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی هستند. که به زودی پس از انتشار فیلم دانلود خواهد شد.

اخبار و توضیحات فیلم در نور کم

  • فیلم زیر نور کم به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و لینک های دانلود قرار می گیرد

امتیاز شما

اجتماعی خانوادگی

من نمی توانم از شر افرادی که زندگی ام را ترک کرده اند (تا امروز) خلاص شوم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به اشکال مختلف برمی گردند و با لحظات خوب زندگی ام در می آمیزند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. یک نفر از راه می آید و دور میز جایی که نباید باشد حاضر می شود. من ساعت ها یا روزها در جای دیگری با آنها بودم. این روزها زندگی من زیر و رو می شود… چون جایی که هستم یا باید تاریک باشد یا تاریک یا روشن… می ترسم «زیر نور کم» بمانم.

1400
|
ایران
|
فارسی

گالری عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts