دانلود فیلم انفرادی ✔️ کامل با لینک مستقیم لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم انفرادی ✔️ کامل با لینک مستقیم با کیفیت BluRay و دانلود رایگان

دانلود فیلم ایرانی انفرادی با مشاهده رضا عطاران از وب سایت تلویزیون غربی

اجتماعی خانوادگی

این فیلم انفرادی داستان مردی به نام (مهدی هاشمی) است که به افراد صاحب نفوذ بدهکار است و مانند گذشته تصمیم به دزدی می‌گیرد و از دوست دوران کودکی‌اش (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) می‌خواهد که به او کمک کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه‌جات، اما وقتی پول کافی به دست نمی‌آورند، متوجه می‌شوند که باید کار جدیدی انجام دهند، دست به یک سرقت بزرگ می‌زنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

1400
|
ایران
|
فارسی


توضیحات فیلم

دانلود فیلم انفرادی سید مسعود اطیابی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی انفرادی با مشاهده رضا عطاران از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان فیلم انفرادی با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره فیلم انفرادی

فیلم انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی؟ و به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، ژانرهای این فیلم اجتماعی و خانوادگی است و بازیگران فیلم انفرادی مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی هستند. ، مهسا طهماسبی و مهدی. فقیه که لینک های دانلود به زودی پس از اکران فیلم قرار خواهد گرفت


درباره فردی

فیلم انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی؟ ژانر این فیلم اجتماعی به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان خانوادگی است و بازیگران این فیلم انفرادی مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه. ، که به زودی پس از انتشار فیلم دانلود خواهد شد.

اخبار و توضیحات فیلم انفرادی

«اخبار فیلم»:

  • این فیلم انفرادی با فروش 44 میلیارد تومانی پس از فیلم «دینامیت» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد. به این ترتیب دو فیلم از همکاری مشترک اطیابی امیریان رتبه های اول و دوم فروش را به خود اختصاص دادند.
  • این فیلم انفرادی از فروش فیلم دینامیت پیشی گرفت و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.
  • 2 و نیم میلیون بیننده و 77 میلیارد و 586 میلیون تومان فروش
  • این تک فیلم به سینمای آنلاین رسید و پس از آن در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود

داستان فیلم، خط کوتاه:

  • این فیلم انفرادی داستان مردی به نام (مهدی هاشمی) است که به افراد صاحب نفوذ بدهکار است و مانند گذشته تصمیم به دزدی می‌گیرد و از دوست دوران کودکی‌اش (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) می‌خواهد که به او کمک کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه‌جات، اما وقتی پول کافی به دست نمی‌آورند، متوجه می‌شوند که باید کار جدیدی انجام دهند، دست به یک سرقت بزرگ می‌زنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

بازیگران سینما:

  • شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه، مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند

تیزر جدید فیلم Solo


این نرخ توسط رضا عطاران تعیین شد

این تیزر جذاب فیلم انفرادی با حضور بازیگران مطرحی چون رضا عطاران و احمد مهرانفر را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts