دانلود فیلم الیزیوم Elysium 2022 ✔️ با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت عالی

0 Comments

دانلود فیلم الیزیوم Elysium 2022 ✔️ با زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 720p و نسخه رایگان

دانلود فیلم Elysium 2022 Elysium 2022 رایگان با دوبله فارسی لینک مستقیم

درام اکشن علمی تخیلی

در سال 2154، افراد بسیار ثروتمند در یک ایستگاه فضایی ساخته دست بشر زندگی می کنند در حالی که بقیه جمعیت در یک زمین ویران شده ساکن هستند. یک مرد ماموریتی را بر عهده می گیرد که می تواند برابری را برای جهان های قطبی به ارمغان بیاورد.

2013
|
ایالات متحده آمریکا، کانادا
|
109 دقیقه
|
انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آفریقایی


توضیحات فیلم

دانلود فیلم Elysium 2022 با زیرنویس فارسی اضافه شد

دانلود فیلم Elysium 2022 Elysium 2022 رایگان با دوبله فارسی لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Elysium 2022 کامل با کیفیت عالی از سایت شبکه رکس آپ

دانلود فیلم اکشن Elysium 2022الیزیومبا کیفیت 1080HQ، 1080p، 720p، 480p

درباره فیلم Elysium 2022

فیلم خارجی Elysium (Elysium 2022) به کارگردانی نیل بلومکمپ و نویسندگی نیل بلومکمپ محصول کشور آمریکا و ساخت سال 2022 این فیلم در ژانر اکشن، درام، علمی تخیلی می باشد. مت دیمون، جودی فاستر، شارلتو کوپلی از جمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم را می توانید از سایت رکس آپ دانلود کنید

در پایان قرن بیست و یکم زمین به دلیل آلودگی و جمعیت بسیار زیاد ویران می شود و تا سال 2154 ثروتمندان زمین را ترک کرده و در یک اقامتگاه فضایی بسیار بزرگ و مصنوعی به نام Elysium زندگی می کنند که در مداری به دور می چرخد. زمین. و از روی زمین قابل مشاهده است. این شهر یا اقامتگاه از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته است. زمین به ویرانه تبدیل شده و مردم امکانات درمانی و رفاهی زیادی ندارند. مکس (مت دیمون) روی زمین زندگی می کند و در یک کارخانه ربات متعلق به یکی از شهروندان Elysium کار می کند. مکس هنگام کار در یک کارخانه ربات‌سازی به طور تصادفی در معرض تشعشعات رادیواکتیو قرار می‌گیرد و به او گفته می‌شود که فقط 5 روز دیگر زنده است، تنها راه درمان آن یک دستگاه پیشرفته است، چیزی شبیه به “اتاق شفا” که می‌تواند همه بیماری‌ها و حتی بازسازی را التیام بخشد. بافت های آسیب دیده این دستگاه فقط برای ساکنین الیزیوم است و حالا چاره ای جز رفتن به الیزیوم برای درمان ندارد.

درباره Elysium 2022

در سال 2154، افراد بسیار ثروتمند در یک ایستگاه فضایی ساخته دست بشر زندگی می کنند در حالی که بقیه جمعیت در یک زمین ویران شده ساکن هستند. مردی ماموریتی را بر عهده می گیرد که می تواند برابری را برای جهان های قطبی به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts