دانلود فیلم آتابای ✔️ کامل با لینک مستقیم لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم آتابای ✔️ کامل با لینک مستقیم با کیفیت عالی و نسخه رایگان

دانلود رایگان فیلم آتابایی با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

اجتماعی خانوادگی

داستان فیلم درباره مردی میانسال به نام کاظم است که در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می کند. او که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود، پس از ناکامی عاطفی دانشگاه را رها کرد و به زادگاهش بازگشت. خواهرش در جوانی مرتکب خودسوزی شده و پس از آن مسئولیت سرپرستی و تربیت پسر خواهرش بر عهده اوست. آیدین اکنون یک نوجوان است و نمی تواند او را بزرگ کند، اما عمیقاً به او علاقه مند است. از طرفی رابطه او با دوست قدیمی اش به نام یحیی به چالش کشیده شده است. در این بین حضور دو خواهر که آتابا وظیفه ساخت ویلا برای پدرشان را برعهده دارد، شرایط جدیدی را به وجود می آورد و او به سیما، دختر بزرگ خانواده علاقه مند می شود، اما از ابراز این علاقه به او تردید می کند. . و در نهایت این عشق نیز محقق نمی شود.

1400
|
ایران
|
فارسی


توضیحات فیلم

دانلود فیلم اتابه نیکی کریمی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی آتابایی با کیفیت های 480P, 720P, 1080P از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان فیلم آتابایی با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره فیلم آتابایی

فیلم عتبایی به کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی؟ و به تهیه کنندگی نیکی کریمی، ژانرهای این فیلم اجتماعی است و بازیگران فیلم عتبایی دانیال نوروش، هادی حجازی فر، یوسفعلی دریادل، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، معصومه ربانیه هستند که به زودی برای دانلود قرار می گیرد. اکران فیلم گرفت


درباره atabay

فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی؟ و به تهیه کنندگی نیکی کریمی که در ژانرهای این فیلم اجتماعی آتابای بازیگران دانیال نوروش، هادی حجازی فر، یوسف علی دریادل، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، معصومه ربانی نیا هستند که به زودی پس از اکران فیلم با لینک های دانلود دنبال می شود.

اخبار و توضیحات فیلم آتابایی

  • فیلم عتبا به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و لینک های دانلود قرار می گیرد

داستان فیلم، خط کوتاه:

  • داستان فیلم درباره مردی میانسال به نام کاظم است که در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می کند. او که دانشجوی معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود، پس از ناکامی عاطفی دانشگاه را رها کرد و به زادگاهش بازگشت. خواهرش در جوانی مرتکب خودسوزی شده و پس از آن مسئولیت سرپرستی و تربیت پسر خواهرش بر عهده اوست. آیدین اکنون یک نوجوان است و نمی تواند او را بزرگ کند، اما عمیقاً به او علاقه مند است. از طرفی رابطه او با دوست قدیمی اش به نام یحیی به چالش کشیده شده است. در این بین حضور دو خواهر که آتابا وظیفه ساخت ویلا برای پدرشان را برعهده دارد، شرایط جدیدی را به وجود می آورد و او به سیما، دختر بزرگ خانواده علاقه مند می شود، اما از ابراز این علاقه به او تردید می کند. . و در نهایت این عشق نیز محقق نمی شود.

بازیگران سینما:

  • هادی حجازی فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه لقا مینوش زاد، معصومه ربانی نیا.

تیزر جدید فیلم خانواده عتبایی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts