دانلود رایگان فیلم گاو با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 Comments

دانلود رایگان فیلم گاو با لینک مستقیم

با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم گاو با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

اجتماعی

تمام امید زندگی مش حسن به تنها گاوی است که در اصطبل خود دارد و از وجود آن علاوه بر امرار معاش خانواده، به مردم روستا نیز سود می رساند. همه این مسائل باعث شده مش حسن دلبستگی خاصی به این گاو داشته باشد. اما روزی که مش حسن به شهر رفت گاو به دلیل نامعلومی تلف شد و مردم روستا با رضایت همسر مش حسن جسد گاو را به داخل چاه روستا انداختند و پس از بازگشت مش حسن وانمود کردند که گاو فرار کرده است اما او باور نکرد و معتقد بود که اهالی روستا گاو را کشته اند. بعد از آن حالش عوض می شود و فکر می کند گاو است. تلاش و نصیحت بزرگان و بزرگان روستا راه حلی نداشت و سرانجام کدخدا و مش اسلام تصمیم گرفتند او را دستبند بزنند و برای مداوا به شهر ببرند. اما مش حسن در راه از دست آنها می گریزد و به دره ای می افتد و می میرد.

1371
|
ایران
|
فارسی


توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی گاو با کیفیت های 480P, 720P, 1080P از وب سایت تلویزیون غربی

دانلود رایگان فیلم گاو با ترافیک نیم بها و با حجم کم و کامل با کیفیت 4K و Blu-ray

درباره فیلم گاو

فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی؟ و تولید؟ ژانرهای این فیلم اجتماعی و خانوادگی است و بازیگران فیلم گاو عزت الله نظامی، علی نصیریان، جعفر ولی، جمشید مشاییخی، فیروز بهجت محمدی، عزت الله رمضانی فر، پرویز فنی زاده، خسرو شجاع زاده، محمود دولت آبادی، محین شهفای، عصمت نوازی، محین شهابی، پس از لینک دانلود ساعدی در این فیلم هستند. فیلم منتشر شد


درباره گاو

فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی؟ و تدارکات؟ ژانرهای این فیلم اجتماعی خانوادگی هستند و بازیگران فیلم گائو عزت الله انتظامی، علی نصیریان، جعفر ولی، جمشید مشایخی، فیروز بهجت محمدی، عزت الله رمضانی فر، پرویز فنی زاده، خسرو شجاع زاده، محمود دولت آبادی، مهین شهابی، لینک دانلود فیلم بعد از عصمت سحابی قرار گرفتند.

اخبار و توضیحات فیلم گاو

  • لینک های دانلود قرار داده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts