دانلود انیمیشن پسر دلفینی Dolphin Boy 2022 (فیلم پسر دلفینی) کامل با لینک مستقیم لینک مستقیم

0 Comments

دانلود انیمیشن پسر دلفینی Dolphin Boy 2022 (فیلم پسر دلفینی) کامل با لینک مستقیم با کیفیت 480p و نسخه رایگان

دانلود کامل فیلم Dolphin Boy 2022 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن پسر دلفین 2022 از سایت رکس آپ

دانلود فیلم ایرانی Cats and Peachtopia 2022 به صورت کامل و رایگان با حجم کم

دانلود انیمیشن Dolphin Boy 2022پسر دلفین 2022با کیفیت عالی Full HD، BLURAY

درباره انیمیشن پسر دلفین

Dolphin Boy 2022 انیمیشنی بسیار جذاب در ژانر ماجراجویی محصول استودیو Skyframe به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمدامین حمدانی محصول کشور ایران می باشد. پسر دلفین محصول سال ۱۳۹۸ و محصول سازمان هنری رسانه اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

خلاصه داستان:

پسر دلفین داستان پسری است که پس از سقوط هواپیما به دریا پرتاب می شود و زندگی جدیدی را با دلفین ها و آبزیان آغاز می کند اما پس از گذشت زمان وارد جزیره ای در جنوب ایران می شود و به دنبال مادرش می گردد. پسر دلفینی فرزند مادری شجاع و فداکار است که راه مادرش را دنبال می کند و با شعار «برای مردم» در راه نجات دنیا قدم می گذارد.


درباره Cats and Peachtopia 2022

پسر دلفین پسری است که در یک سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما به دریا پرتاب می شود و زندگی را با دلفین ها و آبزیان آغاز می کند اما پس از گذشت زمان تبدیل به جزیره ای در جنوب ایران می شود و به دنبال مادرش می گردد. . پسر دلفینی فرزند مادری شجاع و فداکار است که راه مادرش را دنبال می کند و با شعار “برای مردم” در راه نجات جهان قدم می گذارد.


«اخبار فیلم»:

  • انیمیشن پسر دلفین در چند روزی که از اکرانش می گذرد توانسته بخشی از مخاطبان کودک را به سینماها بازگرداند. فیلمی که 192 سالن دارد و توانسته حدود 30 هزار تماشاگر را به سالن ها بکشاند و بیش از یک میلیارد تومان بفروشد.
  • پسر دلفین با فروش حدود دو میلیون دلاری در سینماهای روسیه و آسیای میانه رکورد جدیدی را در صنعت انیمیشن کشور و منطقه به ثبت رساند.
  • همزمان با فروش 6 میلیاردی انیمیشن پسر دلفین دومین کلیپ اختصاصی این فیلم با صدای علیرضا طلیسچی در سینما کلیپ منتشر شد.
  • انیمیشن «پسر دلفین» با فروش بیش از 3 میلیون دلاری پس از فیلم هایی چون جدایی نادر از سیمین، گذشته، تاکسی و… در فهرست ده فیلم پرفروش ایرانی در اکران های بین المللی قرار گرفت.
  • پسر دلفین با فروش 22 میلیارد تومانی در ایران نیز عنوان پرفروش ترین فیلم کودک سال را از آن خود کرد و تا نوروز اکران خود را ادامه می دهد. این فیلم کودک علاوه بر ایران در هفته های آینده در سینماهای روسیه، ترکیه، کره جنوبی و بالکان، آلمان، قطر، امارات، مالزی و کشورهای آمریکای لاتین نیز اکران می شود.

درباره فیلم:

  • انیمیشن پسر دلفین محصول ایران و ساخت استودیو Skyframe می باشد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمدامین همدانی ساخته شده است. پسر دلفین با فروش حدود دو میلیون دلاری در سینماهای روسیه و آسیای میانه رکورد جدیدی را در صنعت انیمیشن کشور و منطقه به ثبت رساند. علیرضا طلیسچی خواننده دو قطعه موسیقی این فیلم است.

سومین انیمیشن تیز


دومین انیمیشن با صدای علیرضا تلیسچی

ماجرا

پسری که مادرش را در یک تصادف از دست داده و توسط دلفین ها بزرگ شده است، در آستانه نوجوانی متوجه می شود که به دریا تعلق ندارد و برای یافتن مادرش سفری را آغاز می کند. در این سفر، ناخدا و همسرش به همراه تمام باربرها به پسر دلفین کمک می کنند.

ایران
|
90 دقیقه
|
فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts